Najczęsciej zadawane pytania

Czy mogę się zarejestrować nie posiadając jeszcze świadectwa dojrzałości/dyplomu ukończenia studiów?

Tak. Rejestracja nie oznacza jeszcze wpisania na listę studentów.

Czy muszę złożyć dokumenty osobiście?

Przyjetą  formą zapisu na studia jest osobiste składanie dokumentów, daje to  pewność, że wszystkie formalności zostały dopełnione.W uzasadnionych przypadkach możliwe jest przesłanie dokumentow pocztą lub kurierem na adres właściwej komisji rekrutacyjnej, jednak przedtem prosimy o kontakt telefoniczny. Adresy i numery telefonow można znaleźć na stronie Kontakt.

Ile mam czasu na zapłacenie wpisowego?

Wpisowe należy wpłacić w terminie 7 dni od daty potwierdzenia przyjęcia dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną.

Gdzie znajduje się kasa, żeby wpisowe zapłacić na miejscu?

Kasa mieści się w budynku szkoły przy ulicy Wagonowej 9,  pok. nr 6 i jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 10 - 14. Wyświetl większą mapę

Kiedy się dowiem, że zostałem/am przyjęty/a na studia?

Po złożeniu dokumentów, wpłacie wpisowego i podpisaniu umowy kandydat może czuć się przyjętym na studia. Wyjątkiem są te specjalności, na których obowiązuje postępowanie kwalifikacyjne. W takim wypadku zostanie podany termin ogłoszenia wyników postępowania.

Czy mogę rozpocząć studia podyplomowe będąc w trakcie studiów licencjackich/magisterskich? 

Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest ukończenie studiów wyższych. Zatem  po ukończeniu studiów licencjackich można podjąć studia podyplomowe chyba, że autor projektu studiów podyplomowych zastrzegł sobie, że przyjmuje jedynie osoby z wyższym wykształceniem magisterskim.

W jaki sposób zmienić wybrany wariant płatności za studia?

Po zalogowaniu się, na stronie "Moje konto" należy wybrać link "moje studia", a następnie link "+zmiana opcji dodatkowych" przy wybranych studiach. Zmiana taka nie jest możliwa po złożeniu podania.